Tråkiga blogg inlägg

Då var det dags att försöka sätta sig och blogga lite igen, jag tycker att det inte är så himlans lätt att bara sätta sig ner och skriva. Iallafall inte om saker som är värt att skriva om. sen vet inte jag om det kan vara att jag kanske är lite tråkig när jag skriver. verkar som att mina videor på youtube uppskattas mycket mer en mina texter här. 
 
Kanske därför som jag heller inte lägger ner så mycket tid på att skriva några inlägg här. Hur som helst så är vi inne i månaden November och det går i en rasande fart-. Snart dags för att köpa julklappar och planera inför  julstädning och allt. Men har ingen julstämning en i kroppen, fast det kommit upp tomtar och annat i affärerna. Snön måste komma snart om det ens ska kännas lite som jul. 
 
Försöker läsa lite oxå, men inte ens där finner jag riktigt någon ro. Jag är nog en mer film människa. Annars har det varit ganska lungt.. hoppas eran halloween blev bra? gjorde ni något speciellt? 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback